Ja fa temps, denunciàrem l’ús dels MUPIS per part de l’ajuntament (vore notícia). Sembla que ha fet efecte i els MUPIS compliran la seua funció, INFORMAR, i més ara, que els gestiona directament l’ajuntament.

El que demanàvem era a allò lògic i normal. Que els espais informatius de tots, donaren informació general i no una visió partidista ni electoralista.

El PSOE, per la seua visió política antiquada, fa servir els mateixos mecanismes que el PP. La “renovació” per a la nova política, amb una visió diferent, sembla que el veterà Ximo Puig, i tota la seua estructura, no la tenen tan clara i a tot arreu, inclosa Picanya, fan servir els suports de tots amb una visió de partit i per publicitar la seua gestió, més que informar d’allò que ens afecta a tots.

La proposta en eixe camí realitzada per Compromís, sembla que els obliga a reaccionar, i la nova filosofia informativa, almenys als MUPIS, s’aplica. Vorem quant dura….