Compromís farà que el Consell de redacció del butlletí d’informació municipal, siga plural. En l’actualitat, a més d’informar, fa versions de les notícies “ensucrades”, amb mitges veritats, sempre deixant en bon lloc -faltaria més- la gestió del govern.

La informació, per ser això, “informació”, ha de ser asèptica. i no pamflets al servei del partit que governa, com passa en molts ajuntaments, i exemplifica perfectament Picanya com hem demostrat en distintes notícies al llarg dels anys.

El De casa en casa, comptarà amb un Consell de redacció amb participació dels distints partits que figuren al plenari, ja que tots ells gestionen i decideixen amb el seu vot les polítiques que es fan i es desfan. En un municipi amb majoria absoluta, en menor mesura, però no cal oblidar que més d’un 50% dels acords es prenen en Picanya ho són per unanimitat. A més caldrà que compte amb representació dels treballadors de l’ajuntament, tècnics municipals i representants de la ciutadania i que entre tots ells configuren el sentit de la revista d’informació municipal, és a dir la revista de tots i totes, no sols d’uns.