Dóna igual que hagen quasi 200 milions d’€ per al València CF, Elx, Hèrcules, per comprar una empresa privada com Valmor per un euro (tot i que tinga més de 40 milions de dèficit), amb la justificació del deute (qui l’ha creat?, duen més de 20 anys governant!) i l’economia, decideix el PP tancar RTVV, però no, no és economia, és ideologia.

Continuen complint el full de ruta dissenyat per desvertebrar el nostre país, per eliminar la nostra llengua, per fer desaparèixer la nostra cultura. Per a ells ja ens va bé als valencians, amb las “corridas de toros”, el “flamenco” i “la Ñ”. El “per ofrenar noves glories a Espanya…” és el que volen de l’himne, ja ho digué Serafin Castellano, (fent honor al seu cognom) que volien retallar també l’himne (posats a retallar….) i amb eixa frase en tenen prou.

És ideologia quan privatitzen la sanitat, l’educació, quan menyspreen la nostra cultura, que no ens enganyen. Quan volen reduir 20 diputats/des, no és economia (val més el manteniment d’un aeroport tancat a l’any, que el cost dels diputats) és retallar democràcia, és pervivència dels dos grans partits.

Picanya fou el primer municipi en fer una declaració institucional de suport a RTVV, sols un hora i mitja després de l’anunci “popular”. El nostre col·lectiu ha estat en totes les concentracions de suport i, el nostre regidor, estigué en el seu tancament. Ací un relat d’eixe fet.

El PP, ja no sap que fer, ha dut al nostre govern a ser una delegació del govern espanyol, està intervingut de facto, més de 100 càrrecs populars imputats al País Valencià (9 diputats) i les cadires de poder per a la propera legislatura es redueixen, està inactiu políticament, als actes son escridassats per gent de totes les poblacions i totes les edats, internament està en estat de descomposició i el seu líder, com deien a les manifestacions “El Moniato que no pinta fava” és un reflexe de com està el seu partit.

Resum sincer fet per una dona de la Pobla Llarga.