El grup Municipal Compromís mitjançant el seu regidor Xavier Rius ha proposat en l’últim plenari l’aprovació d’una declaració institucional posicionant-se contra la decisió del Govern valencià, en mans del PP,de tancar la RTVV.

El Plenari s’iniciava a les 19,30 h. del dia d’ahir i la notícia era feta pública pel Govern valencià mitja hora abans, immediatament es redactà una Declaració Institucional a correpresa i amb ella en la mà, el regidor arribava a l’hora justa, informant al portaveu del psoe d’aquest fet, que desconeixia la notícia.

Arribat el punt corresponent del plenari, es feu la proposta per Compromís i es votà la urgència de la proposta per incloure-la. Els vots del PSOE i Compromís aprovaren la urgència i a continuació es debatí.

Des de Compromís es recordà que “Picanya fou el primer municipi en donar suport, en la transició, a la via de l’art. 151 perquè els valencians assoliren l’autonomia. Ara havíem d’eixir en defensa d’un dels elements claus de pervivència de la nostra cultura, de forma immediata, sent també els primers, en qüestió d’un hora escassa, en donar resposta a aquesta agressió”.

El PSOE feu seua aquesta proposta i amb l’abstenció del PP, es va produir l’acord amb el qual, el municipi de Picanya era, és, el primer en manifestar el rebuig contra aquesta mesura.

Canal Nou, ha estat un mitjà de comunicació manipulat i eixa manipulació l’ha dut a passar de més del 25% de audiència a una míseros 3%. El Partit Popular ha obligat als seus treballadors a adulterar la realitat, ha disparat el deute de l’ens pagant a tertulians vinguts de Madrid amb dietes qüantioses perqué feren de propagandistes de les seues polítiques i les seues mentides, engrossant plantilles amb assessors i persones afins per controlar i censurar la informació.

És una vergonya!!!