Fa 4 anys, ja anunciàvem:

Pensem, sincerament que a l’ajuntament de Picanya hi han molt bons funcionaris, independentment de la seua ideologia. Malauradament d’altres, no saben i no volen, separar la seua militància política de les seues funcions i per exemple, mantenen la pàgina web del partit en hores de treball, en hores de treball duen xapes de significació política (òbviament només hi ha una opció “políticament correcta”), lleven enganxines del carrer d’altres opcions polítiques o fins i tot dissenyen estratègies de partit en hores, despatxos municipals i amb material municipal.
Pensem que el Sr. Alcalde té una bona oportunitat per recordar als seus funcionaris la seua independència professional ja que últimament massa “patinades” estan deixant al descobert molts forats i, no val “el nerviosisme previ a les eleccions” o el “jo ja estic fent les maletes”, perquè un bon funcionari, tinga la ideologia que tinga no pot arribar a pensar això, ara aquells que tenen remordiment de consciència….” vore entrada passada

Ara a més de recordar allò que dèiem, hem de fer constar que sembla que el PSOE de Picanya, continua igual, el canvi és difícil que modifique el sistema que els ha garantit “el poder”. Els grans partits no saben destriar el que és la gestió pública de l’interès partidista i ara, tenim una nova demostració.
Als Cursos Municipals de Manteniment de Persones Majors, les monitores, segons ens han denunciat usuàries, han rebut al final de l’activitat, graciosament i generosament, la “xapeta” de precampanya electoral del PSOE de Picanya, personalitzada i tot, cadascuna de les participants la tenia preparada al seu nom. Tan se val que no els hagueren dit prèviament res, que no les hagueren demanades, que és una activitat d’un servei municipal…. tot val, i sembla que a la gent major més encara.
Ni lícit, ni ètic, ni cap adjectiu positiu es pot posar ací.
Per reiterat, no deixa de convertir-se en normal, per molt que insistisca (com hem fet constar en notícies anteriors) al De casa en casa. Cada partit que s’ho treballe i s’ho pague, no és lícit fer ús de treballadors públics, ni de diners de tots.