De Casa en Casa, periòdic local, pagat amb els pressupostos municipals i públics, però a més d’informar de forma interessada i alterant la realitat per dibuixar un poble idíl·lic ho fa amb una finalitat personalista (Sr Almenar) i política, ara ho vorem.

Personalista, perquè recordareu aquella notícia de la web “On està Wally?” on denunciàvem que l’alcalde eixia en quasi totes les planes i fotos del número “casualment previ a eleccions, doncs ara us plantegem un altre joc., des del número 105 del De Casa en Casa fins al 126 (l’últim rebut), sabeu quants especials amb entrevista monogràfica del Sr. Pep Almenar (PSOE) han segut?… Sí, 8! un de cada 3 aproximadament.

De la resta de regidors… ZERO. Del poble sols pot parlar ell.

Finalitat política perquè normalment, és el número de gener/febrer o de febrer on apareix l’entrevista monogràfica. Diguem “normalment” perquè el 2011 no fou així, l’especial fou al mes d’abril. Cal recordar que eixe any hi havien eleccions municipals al maig.I el 2015, tres números abans d’eleccions, feien de publicitat del partit, recordant lo bo que era el Sr. Almenar (que encapçalaria la llista del PSOE) en el mes de maig.

Pluralitat, diversitat, transparència, objectivitat…. com dèiem llavors, amb diners  seus o del partit pot fer el que li vinga en gana, amb els de tots i totes…..