Per què no volen que participem?

A la premsa ja s’ha anunciat l’obertura de la segona fase d’enquestes per a la participació dels veïns i veïnes de Picanya, Paiporta i Benetússer.

En el primer taller realitzat conjuntament per als distints agents socials, realitzat a Paiporta, gran nombre de representants d’entitats de Paiporta i Benetússer, participaren. Sorprenentment, del municipi de Picanya, alguns representants polítics (PSOE i Compromís), treballadors/es de l’ajuntament i poc més.

Si ja denunciàvem anteriorment que l’ajuntament de Picanya no promovia la participació, l’assistència al taller, ens fa sospitar que al contrari dels altres ajuntaments, el de Picanya, o no comunicà a les distintes entitats i associacions (i sols informà a la resta de partits i feu anar a treballadors/es) o, comunicat, no feu res per promoure l’assistència.

Ara s’ha obert la segona fase amb una nova enquesta. A les webs de Paiporta i Benetússer (imatges del final) podeu vore com en portada, els ajuntaments informen i faciliten les enquestes.

A la web de Picanya, a data de hui, no està i la única referència, està en un lateral que et remet a notícies anteriors, sense possibilitat de poder emplenar i participar en la segona fase.

Si ja en eleccions fèiem constar la manca d’interès del PSOE amb el seu alcalde al front, per implicar a la ciutadania en la participació de les decisions i la gestió, els fets continuen donant-nos la raó, fins i tot, quan, la normativa els obliga, com en aquest cas.

enquesta-benetusser

Web Ajt. Benetússer

enquesta-paiporta

Web Ajt. Paiporta

Arxivat en: General

1. Antoni diu:

Doncs, molta forçapel Colectiu de Compromís Picanya perquè es puga difondre!!
    Sols la veritat i l’informació ens faran ciutadanes i ciutadans lliures i compromesos.
    Ànim Compromís!!

2. ANTONi diu:

El proper divendres, 27 de gener, es trobem amb una experiència enriquidora molt intensa, no sols per les diverses experiències que es viuran, sinò per la qualitat dels ponents.
    confie en que el poble de Picanya i el seu voltant puga gaudir d’aquesta xerrada que, segur, no deixarà a ningú indiferent!

3. Retroenllaç: Best Writing Service

L'adreça electrònica no es publicarà.