Dones amb compromís social i públic

Des de Compromís Picanya us volem informar que el proper divendres 4 de març a la sala d’exposicions ubicada a la plaça del País valencià, a això de les 20:30 oferirem una taula rodona on participaran la diputada a les Corts Valencianes, la jove Marian Campello, que en el poc que porta de legislatura ja porta a l’esquena un total de 157 iniciatives; Beatríz Beseler, neuropedriata i activista de Medicos del Mundo; Esther Calderón, periodista i cap de premsa del sindicat CCOO al País Valencià; y la nostra regidora Alba Encinas, mestra de primaria, amb una gran trajectòria en el activisme estudiantil sent varies voltes claustral en la universitat de valència a traves del sindicat BEA i  compromesa amb el seu poble i el seu país.

En definitiva, convidem a tot el poble de Picanya i voltants a gaudir d’aquest homenatge la les dones treballadors d’ahir i d’avui.

Vos esperem!

Arxivat en: General

1. ANTONI MARTINEZ SORIANO diu:

Estric convençut que el acte del proper divendres serà un éxit.
    És molt important explicitat l’experiència de tantes dones d’ahir i d’avui que treballen i lluiten per una familia, per una societat, per un món més just i solidari… I les persones que parlaràn podràn donar una molt bona idea d’elles i de moltes més que hi són.
    Jo aniré!

L'adreça electrònica no es publicarà.