A Compromís, quan parlem de Primàries, ho fem amb majúscules. Ací pots votar no sols al candidat a la Presidència, o sols poden votar els militants com en altres formacions.

Primer, s’obrí un termini, on qualsevol ciutadà/na, simpatitzant i per suposat afiliat/da, pogué manifestar el seu interès en ser membre de les llistes. Podia fer-ho a les Corts Valencianes i a l’ajuntament (en aquest cas de Picanya). Ho podia fer, per encapçalar (Presidència, Alcaldia) o per anar en llista.

S’obri el termini d’arreplegada d’avals, i els que els assoliren, ara seran votats i ordenats.

Fins al dia 21 de gener, qualsevol ciutadà/na pot inscriure’s en el cens, en el qual ja estan els militants i els simpatitzants. Ho pot fer, entrar al banner d’aquesta web i en sols dos minuts, es podrà inscriure.

El dia 28,29 i 30 es podrà votar per internet i el dia 31, de forma presencial, de 11 a 13 hores i de 17 a 20 hores, en la nostra seu C/ Verge del Pilar 22. (caldrà presentar el DNI). El vot per internet requereix, un e-mail i un telèfon (s’enviaran enllaços i codis per verificacions).

Una oportunitat dels ciutadans de demostrar que sí que volen participar i que quan se’ls dona l’oportunitat, l’aprofiten.

A la Presidència de la Generalitat, sols una persona ha assolit els avals, Mònica Oltra. A ser el cap de llista per València, també sols un, Enric Morera (en aquests casos, es votarà la ratificació o no de la persona). Per a la llista de la circumscripció de València a Corts, 38 persones assoliren els avals. Destacades persones com Fran Ferri, Miquel Real, Isaura Navarro, Rafa Xambó, Lluis Planes, entre d’altres, es sotmeten als criteris d’ordenació oberta.

Al nostre ajuntament, sols una persona s’ha presentat i ha assolit els avals, Xavier Rius i es podrà ratificar o no. A la llista, Irene Martinez, Bernardo martinez, Irene Beseler, Carles Conejos, Alba Encinas i Helena Ferrando, compten amb els avals suficients i podran ser ordenats al vostre gust.

Us esperem!.